Obchodní podmínky - Kadeřnictví Jiřina Římská

Následující obchodní podmínky (dále jako „OP") stanovují vzájemná práva a povinnosti mezi provozovatelem kosmetických služeb Kadeřnictví Jiřina Římská, IČO: 60233737, s místem podnikání Jaselská 317/12, 41503 Teplice - Řetenice (dále jen „poskytovatel služeb") a klienty využívajícími tyto služby (dále jen „klient").

Poskytovatel je fyzická osoba podnikající podle živnostenského zákona, provozující služby na adrese Stará Duchcovská 453, Teplice.

I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Tyto obchodní podmínky jsou součástí každé uzavřené smlouvy o poskytnutí kosmetických služeb. Klient potvrzuje, že byl před zahájením ošetření seznámen s obsahem služby, její cenou a s těmito obchodními podmínkami, se kterými vyjadřuje souhlas.

Poskytovatel služeb:

Kadeřnictví Jiřina Římská
IČO: 60233737
Místo podnikání: Jaselská 317/12, 41503 Teplice - Řetenice
Provozovna: Stará Duchcovská 453, Teplice
Kontaktní telefon: 777191917
E-mail: jstalmachova@seznam.cz

Poskytovatel je podnikatel vykonávající služby v rámci své podnikatelské činnosti. Dozorující orgány: příslušný živnostenský úřad, Česká obchodní inspekce a další státní kontrolní orgány.

Klient je osoba využívající služby pro osobní potřebu, nikoliv pro podnikatelské účely. Při navázání obchodního vztahu sděluje klient své kontaktní údaje potřebné pro realizaci objednávky: jméno, příjmení, telefonní kontakt a e-mailovou adresu.

Smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky, zejména ustanoveními občanského zákoníku č. 89/2012 Sb. a zákona o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb.

II. UZAVŘENÍ SMLOUVY A OBJEDNÁVÁNÍ

Smlouva o poskytnutí kosmetických služeb vzniká:
1. Podáním objednávky klientem (telefonicky, e-mailem, osobně nebo prostřednictvím online rezervačního formuláře)
2. Potvrzením objednávky poskytovatelem s uvedením termínu, času a ceny služby

Objednávka musí obsahovat: jméno klienta, kontaktní telefon, požadovaný termín a druh služby. Klient je povinen uvést pravdivé informace o zdravotním stavu a případných kontraindikacích.

Způsoby objednávání:
• Telefonicky na čísle 777191917 v provozní době
• E-mailem na adrese jstalmachova@seznam.cz
• Osobně v provozovně při přítomnosti poskytovatele
• Online formulářem na www.zahezke.cz (dostupný 24/7)
Místem poskytnutí služby je provozovna na adrese Stará Duchcovská 453, Teplice.

III. PROVOZNÍ DOBA

Provozní doba se řídí aktuálními objednávkami. Mimo čas rezervovaných termínů se poskytovatel v provozovně zpravidla nezdržuje.

IV. CENÍK A PLATEBNÍ PODMÍNKY

Všechny uvedené ceny jsou konečné a zahrnují případné DPH. Aktuální ceník je k dispozici v provozovně a na webových stránkách www.zahezke.cz.

Při telefonickém objednávání je cena sdělena podle platného ceníku.

Klient platí cenu platnou v momentě objednání služby. Poskytovatel má právo měnit ceník podle aktuální tržní situace.

Možnosti úhrady:
Hotově v českých korunách po dokončení služby
Platební kartou prostřednictvím terminálu v provozovně

Online platbou prostřednictvím Platební brány PayU při rezervaci

V. STORNO PODMÍNKY

Klient může zrušit objednávku bez poplatku, pokud tak učiní minimálně 24 hodin před dohodnutým termínem. Zrušení oznámí telefonicky nebo e-mailem.

Při nedodržení 24hodinové lhůty se účtuje storno poplatek ve výši 100% ceny objednané služby.

V případě on-line rezervace a zaplacení kauce tato při nedodržení 24hodinové lhůty propadá ve prospěch poskytovatele služeb.

Poskytovatel může odstoupit od smlouvy v případě zjištění kontraindikace, která byla při objednávce zatajená a znemožňuje bezpečné provedení služby.

Při nepravdivém uvedení zdravotních informací nese odpovědnost za případné negativní následky klient.

VI. REKLAMACE

Poskytovatel je povinen informovat klienta o způsobu uplatnění reklamace podle § 13 zákona č. 634/1992 Sb.

Reklamace se přijímají:
• V provozovně Stará Duchcovská 453, Teplice
• V sídle podnikání Jaselská 317/12, 41503 Teplice - Řetenice

Poskytovatel vydá písemné potvrzení o přijetí reklamace s uvedením data uplatnění, obsahu reklamace a požadovaného způsobu vyřízení.

Lhůty pro vyřízení:
• Okamžité rozhodnutí u jednoduchých případů
• Do 3 pracovních dnů u složitějších případů
• Celkové vyřízení včetně nápravy do 30 dnů od podání reklamace

Reklamace řeší klient přímo s poskytovatelem v provozovně Kadeřnictví Jiřina Římská, Stará Duchcovská 453, Teplice.

VII. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ

Pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů jsou příslušné následující orgány:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
E-mail: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz
Tel.: +420 296 366 236

VIII. PLATNOST PODMÍNEK

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 1.1.2025 a tvoří nedílnou součást každé uzavřené smlouvy o poskytnutí služby.

Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit tyto podmínky. O změnách bude klient informován prostřednictvím webových stránek nebo e-mailem.

ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ

1. SPRÁVCE OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Správcem osobních údajů podle článku 4 bod 7 nařízení GDPR je Kadeřnictví Jiřina Římská, IČO: 60233737, místo podnikání Jaselská 317/12, 41503 Teplice - Řetenice.

Kontakt na správce:
• Adresa: Jaselská 317/12, 41503 Teplice - Řetenice
• E-mail: jstalmachova@seznam.cz
• Telefon: 777191917
Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

2. ZPRACOVÁVANÉ ÚDAJE

Správce zpracovává osobní údaje poskytnuté klientem nebo získané při plnění objednávky, konkrétně identifikační a kontaktní údaje nezbytné pro vykonání smlouvy.

3. ÚČEL A PRÁVNÍ ZÁKLAD ZPRACOVÁNÍ

Právní důvody zpracování:
• Plnění smlouvy podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR
• Oprávněný zájem pro přímý marketing podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR
• Souhlas pro marketingové účely podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR

Účely zpracování:
• Vyřízení objednávky a plnění smluvních povinností
• Zasílání obchodních sdělení a marketingové aktivity

Nedochází k automatickému rozhodování podle čl. 22 GDPR.

4. DOBA UCHOVÁVÁNÍ

Osobní údaje se uchovávají:
• Po dobu nutnou pro výkon práv a povinností ze smlouvy (15 let od ukončení smluvního vztahu)
• Do odvolání souhlasu s marketingem, nejdéle však 10 let.

Po uplynutí doby uchovávání budou údaje smazány.

5. PŘÍJEMCI ÚDAJŮ

Příjemci osobních údajů mohou být:
• Osoby zajišťující dodání služeb a realizaci plateb
• Poskytovatelé služeb pro provoz rezervačního systému
• Poskytovatelé marketingových služeb
• Účetní služby

Správce nemá úmysl předávat údaje do třetích zemí mimo EU.

6. PRÁVA SUBJEKTŮ ÚDAJŮ

Podle GDPR máte právo na:
• Přístup k osobním údajům (čl. 15)
• Opravu údajů (čl. 16)
• Výmaz údajů (čl. 17)
• Omezení zpracování (čl. 18)
• Námitku proti zpracování (čl. 21)
• Přenositelnost údajů (čl. 20)
• Odvolání souhlasu písemně nebo elektronicky y

Máte také právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.

7. ZABEZPEČENÍ ÚDAJŮ

Správce přijal vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů, včetně ochrany datových úložišť, antivirové ochrany a zabezpečení hesly. K údajům mají přístup pouze pověřené osoby.

8. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Odesláním objednávky potvrzujete seznámení s podmínkami ochrany osobních údajů a jejich přijetí v plném rozsahu.

Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Nové znění zveřejní na webových stránkách a zašle na vaši e-mailovou adresu.

Tyto obchodní podmínky a zásady ochrany osobních údajů jsou platné od 1.1.2025